14 Şubat 2014 Cuma

Ürün tavsiyesi: osanit



İpek ve aslana kullandığımız bazı ürünlerle ilgili yazmaya karar verdim bloga, nasıl olsa kullandığım ürünlerin tamamı kendi satın aldığımız veya yakınlarımızdan gelen hediyeler. Dolayısıyla tavsiye etme/etmeme yazıları tamamen yansız olacak. İlk ürün "Osanit" diş topları.

Diş çıkarmak malum zor bir iş, bizim aslan da bu işi maksimum zor hale sokuyor zaten. Diş çıkarırken hem ağlıyor sürekli, hem ishal oluyor, hem kusuyor, hem ateşleniyor, oluyor da oluyor yani. İpek aslana göre daha sakin geçirse de son çıkardığı azılar onu da zorladı ve zorlamaya devam ediyor maalesef. Çocukların acı içinde kıvranmalarını izlemek çok zor, ama durduk yere bir sürü ilaç vermek de zor. Ben içerdikleri zararlı maddeler yüzünden diş jeli kullanmadım ipek ve aslanda. Bu jeller içerdikleri lidokain yüzünden oldukça dikkatli -bana göre hiç- kullanılmalıdırlar. lidokain bir tür lokal anesteziktir, kim tıbbi zorunluluk yokken çocuğuna anestezik bir ilaç vermek ister ki. Zaten doktorumuz da hem içeriği hem de aynı zamanda diş etlerini sertleştirip dişlerin çıkmasını geciktirdiği için önermedi.

Osaniti bazı forumlarda okumuştum ve 1-2 arkadaşımdan duymuştum. Tamamen homeopatik bir ilaç. Yani bedenin kendi kendine iyileşme mekanizmasına etki ediyor. Merak edenler içinhomeopati: http://en.wikipedia.org/wiki/Homeopathy

Bir de prospektusuna bakalım:

Osanit diş çıkarma topları homeopatik bir ilaçtır
Homeopati düzenleme terapisidir. Homeopatik ilaçlarla yapılan tedavi bedeninizin kendi kendine iyileşmesini sağlayan kuvvetin uyarılması ve güçlenmesini sağlar. 
Osanit diş çıkarma minik topları beş homeopatik bileşenden üretilir. Burada bileşenlerin herbiri ilacın etkisine katkı sağlar. İşbu bileşenlerin homeopatik ilaç etkileri özellikle ağrılı, ateşli, ishal, kramp, dikkat çekici sıkıntı, huzursuzluk ve uykusuzluğun ön planda olduğu diş çıkarma zamanlarındaki şikayetlere uygundur. Xylit tatlandırıcı maddesinin kullanılmasıyla dişe zarar veren bakterilerin oluşması önlenir.
Osanit diş çıkarma minik topları, şiddetli ağrı durumlarında, diş çıkartmadan doğan ateş, ishal, sıkıntı, huzursuzluk ve uykusuzluk hallerine bağlı olarak küçük çocukların diş çıkartma şikayetlerinde kendi kendine iyileşme gücünün uyarılmasında kullanılır.
Adı geçen kullanım alanlarında işbu homeopatik ilacın kullanımı sadece homeopatik tecrübelere dayanır.


İpek ve aslanın diş yüzünden ağlama krizlerinde bize çok yardımcı oldu, ağlamalarını ve ağrılarını epeyce azalttı. Ben de tadına baktım tabi ki, nane şekeri gibi birşey, muhtemelendiş etlerini ferahlatıyor ve bir süreliğine rahatlamalarını sağlıyor. Bu ilacın tek sorunu temini, maalesef tüürkiyede satılmıyor, ben almanyadan getirttim. 1 yılda yarısını sağa sola dökmek suretiyle 2 kutu bitirdiler. Şimdi dört gözle yarın gelecek yeni kutuları bekliyoruz. 


5 yorum:

  1. Merhaba homeopatik ilaçları nereden buluyorsunuz? Türkiye'de satışı var mı? Ben de dış için kullanmak istiyorum doktor çok ağrısı olursa calpol verebilirsin demişti ancak bu tarzda bir ilaç kullanmak istemiyorum bitkisel olması benim için önemli

    YanıtlaSil
  2. merhaba bebecruz dan bulabilirsiniz ürünü

    YanıtlaSil
  3. merhaba gözde inal bebecruz da bulabilirsiniz ürünü

    YanıtlaSil
  4. merhaba bebe cruz da var bu ürün

    YanıtlaSil
  5. merhaba elimde var bu üründen Almanya dan getirtmiştim. isterseniz yardımcı olabilirim

    YanıtlaSil